Loading...

Një kompani brisqesh për rruajtje ka nisur një fushatë të re që manifeston mustaqet e femrave.

Kjo fushatë ka si qëllim që të ndryshojë mënyrën sesi flitet për qimet e trupit kur vjen puna tek femrat.

Marka për femra Billie dallon nga markat e tjera të brisqeve në industri pasi edhe herë të tjera ka lëshuar fushata që thyejnë barrierat dhe tabutë dhe ‘promovon’ qimet e trupit tek vajzat.

Më herët doli trendi i të mos u depiluarit në sqetulla ose në këmbë, ndërsa kësaj radhe synimi është vënë tek mustaqet.

Georgina Gooley shprehet:

Për ne femrat mustaqet janë një temë e rëndësishme- të gjitha i kemi, në një forma e në një tjetër, por asnjë nuk flet rreth tyre. Vetëm kur vjen puna për t’i hequr.”
Në reklamë shfaqen vajza të ndryshme me mustaqe në fytyrë dhe pa asnjë kompleks.

Loading...
Loading...
Loading...