Loading...

Nëpërmjet një konference të jashtëzakonshme, Ilir Meta me zë të lartë u bëri thirrje sot qytetarëve që të ngrihen për mbrojtur Kushtetutën nëpërmjet një referendumi. Konkretisht presidenti synon të mbledhë 50.000 firma nga qytetarët, siç parashikon kushtetuta për të bërë një referendum presidencial. Por Meta nuk ka shkuar përtej kësaj retorike, dhe nuk ka sqaruar se çfarë kërkon specifikisht me këtë referendum.

Meta bën përshëndetjen fashiste live në Konferencë
Presidenti Meta kërkon Kushtetutë të re: Koha për referendum

TIRANE- Në një konferencë të jashtëzakonshme, mbajtur me tone të larta, pa pranuar pyetje nga gazetarët, kreu i shtetit Ilir Meta, ju drejtua shqiptarëve dhe kërkoi mbështetjen e tyre për t’i kërkuar zhvillimin e një referendumi, por pa saktësuar përmbatjen e tij. Duke risjellë në vëmendje vitin 1998 kur me referendum popullor u miratua kushtetuta që sipas Metës vendosi rotacionin normal politik, Presidenti shprehu hapur se për të, ajo ishte një Kushtetutë e mrekullueshme, që më tej u zhbë në 2008-ën nga një marrëveshje e errët politike siç ai u shpreh. Me këtë qëndrim, Presidenti lë të kuptohet se ndoshta referendumi popullor do të jetë për të bërë ndryshime në Kushtetutë, e ndoshta për të rikthyer atë të vitit ’98. Por asgjë nuk është ende e sqaruar zyrtarisht nga Presidenca. Meta foli ashpër edhe për ndryshimet e kushtetutës në vitin 2016, që sipas tij e kthyen Kushtetutën “në rregullore me data dhe afate që janë shkelur nga të gjithë dhe kanë shkaktuar një kaos ligjor që po çon në paralizimin e sistemit të drejtësisë”

Në një konferencë të jashtëzakonshme për mediat, Presidenti i Republikës Ilir Meta tha se vija e kuqe është Kushtetuta, ndërsa solli në vëmendje 22 nëntorin që përmes referendumit popullor solli kushtetutën e re.

Por çfarë parashikon Kushtetuta për referendumin?

Presidentit i duhen firmat e 50 mijë shqiptarëve me të drejtë vote. Me mbledhjen e firmave, qytetarët mund t’i kërkojnë presidentit “zhvillimin e referendumit për çështje të një rëndësie të veçantë”. Për këtë veprim nuk duhet as vendim nga Gjykata Kushtetuese, e cila aktualisht është futur në ngërç, ku së fundi anëtari i dekretuar nga Presidenti Ilir Meta u shkarkua nga shkalla e dytë e vettingut, duke rishpallur sërish vakancën.

Gjatë konferencës së jashtëzakonshme në Presidencë, kreu i shtetit Ilir Meta tha se si presidenti “do t’i kundërvihet me të gjitha forcat përpjekjeve të tilla anti-shqiptare, teksa e përfundoi deklaratën duke bërë simbolin e shqiponjës me dy duar.

Kjo deklaratë e Metës vjen pas ngërçit të krijuar përgjatë javëve të fundit për ngritjen e Gjykatës Kushtetuese. Një ditë më parë vettingu shkarkoi në apel Besnik Muçin, të dekretuarin e Metës si anëtar të Kushtetueses. Po sot kreu i shtetit shpalli sërish vakancën për anëtarin në Kushtetuese në vend të Muçit, ndërsa ky i fundit nuk e ka pranuar vendimin e vettingut teksa sot shkoi sërish në Gjykatën Kushteutese.

Presidenti Ilir Meta gjatë konferencës së jashtëzakonshme për mediat
Deklarata e plotë e Presidentit në konferencë

Kushtetuta është ligji suprem, është trupi që mishëron parimet themelore sipas të cilave qeveriset një vend.
Jetëgjatësia e Kushtetutës është treguesi më i drejtpërdrejt i fuqisë së saj për të qëndruar e pacenuar dhe e paprekshme, si një tempull i shenjtë që i shërben shtetit të së drejtës dhe dinjitetit njerëzor.
Sa më serioz, i shëndetshëm dhe i qëndrueshëm sistemi demokratik i një vendi, aq më i rrallëdhe i panevojshëm është ndryshimi i Kushtetutës.
Sepse Kushtetuta rrjedh nga besimi dhe dakordësia epopullit për t’u qeverisur nga një trup vlerash dhe parimesh që bashkarisht i konsiderojnë të paprekshme.
Kushtetutat pothuajse gjithmonë kanë lindur në kohë krizash, si domosdoshmëri për mbrojtjen nga pushteti arbitrar dhe ilegjitim.
Për këtë arsye, ështëKushtetuta e një vendi ajo që vendos kufirin e përqendrimit të pushtetit të çdokujt që lakmon të jetë i gjithëpushtetshëm.
Kushtetuta mbetet e para dhe e fundit vijë e kuqe, e pakalueshme, për sa kohë fuqia e saj buron prej popullit.
22 nëntori i vitit 1998, është një datë historike për të gjithëshqiptarët.
Për herë të parë populli shqiptar në mënyrë të drejtpërdrejt miratoi përmes referendumit Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë post-komuniste.
Falë urtësisë politike dhe një procesi gjithëpërfshirës të udhëhequr nga i ndjeri Sabri Godo dhe zoti Arben Imami, si dhe në bashkëpunim të shkëlqyer me Komisionin e Venecias, u zhvillua një debat dinjitoz kushtetuesdhe një referendum shembullor, duke na dhuruar Kushtetutën mëdemokratike që ka patur Shqipëria deri më sot.
Populli vendosi se sovraniteti i Republikës së Shqipërisë i përket vetëm atij, ushtruar nëpërmjet përfaqësuesve të tij ose drejtpërsëdrejti përmes referendumit.
Populli vendosi se sovraniteti ushtrohet nga përfaqësuesit që dalin prej zgjedhjeve të lira dhe të ndershme, shprehur përmes votës vetjake, të barabartë, të lirë dhe të fshehtë.
Populli vendosi se sistemi i qeverisjes në Republikën e Shqipërisë bazohet në ndarjen dhe balancën ndërmjet tre pushteteve, legjislativ, ekzekutiv dhe gjyqësor.
Populli Shqiptar përcaktoi se liritë dhe të drejtat themelore të njeriut duhet të ishin të pandara, të patjetërsueshme dhe të padhunueshme, duke vendosur respektimin e tyre në themel të të gjithë rendit juridik dhe kushtetues.
E projektuar për të hedhur themelet e një shteti që garanton liritë dhe të drejtat themelore të individit, të ndarjes dhe jo uzurpimit të pushteteve, të ruajtjes së sovranitetit dhe ndërtimit të të ardhmes europiane dhe euroatlantike të vendit, Kushtetuta e ‘98-ës mundësoi rivendosjen e paqes sociale dhe rotacionin normal politik në vend.
Kjo Kushtetutë që ende gëzon respektin, nderimin dhe nostalgjinë e të gjithë qytetarëve shqiptarë, fatkeqësisht u zhbë brenda natës në errësirë të plotë nga marrëveshja politike e partive e vitit 2008.
Si pasojë e kësaj marrëveshjeje, deputetët e Kuvendit të Shqipërisë nuk përfaqësojnë më vullnetin e drejtpërdrejtë të popullit dhe të qytetarëve shqiptarë, por vetëm vullnetin e Kryetarëve të Partive.
Ndryshimet thelbësore që u bënë në Kushtetutë në vitin 2016 kanë nxjerrësot në pah dhe tri probleme të tjera akute, të cilat, për të qenë të vërtetë, u paralajmëruan se do të ndodhnin.
Së pari, Kushtetuta, nga dokumenti themeltar i shtetit që lartëson parimet, u kthye në një rregullore me data dhe afate, të cilat për fat të keq janë shkelur që të gjitha.
Ky tejkalim afatesh ka shkaktuar një kaos kushtetues dhe ligjor që po çon nëparalizimin dhe destabilizimin e të gjithë sistemit të drejtësisë në vend.
Së dyti, siç Komisioni i Venecias pati paralajmëruar, zbatimi i këtij procesi drastik dhe të pashembullt, do të duhej të ishte i kujdesshëm, gradual duke patur parasysh burimet njerëzore në dispozicion.
Qëllimi i reformës nuk ishte falimentimi i sistemit gjyqësor, por reformimi i thellë i tij dhe rritja e besueshmërisë sëqytetarëve tedrejtësia shqiptare.
Organet e reja të gjyqësorit do të duhet të kenë në radhët e tyre një trupë profesionistësh me integritet dhe jo thjesht disa emra që duhet të mbushin vakancat që po kolapsojnë të gjithë sistemin e drejtësisë.
Së treti, përsëri paralajmëruar nga Komisioni i Venecias, zbatimi i ndryshimeve kaq të thella kushtetuese do të duhej të zbatohej duke ruajtur frymën e bashkëpunimit, për të siguruar që institucionet e reja të drejtësisë të mos kapeshin nga forca politike në pushtet.
Ndryshe nga çfarë këshilloi Komisioni i Venecias, zbatimi i reformës në drejtësi vazhdon të jetë i njëanshëm dhe larg transparencës.

Në fakt, Komisioni i Venecias i ka thënë të gjitha, për ata që kanë veshë për ta dëgjuar dhe vullnet për ta zbatuar!
Dhe si të mos mjaftonin të gjitha këto, tashmë jemi përpara një situate edhe më dramatike, ku Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë, ajo që na rekomandoi Komisioni i Venecias, po shkelet hapur dhe dhunshëm me qëllimin e vetëm tëpërqendrimittë të gjitha pushteteve në duart e Kryeministrit aktual.
Jemi në kushtet ku qeveria nuk është llogaridhënëse ndaj askujt në Republikën e Shqipërisë;
Ku pushteti ekzekutiv është unifikuar me pushtetin legjislativ;
Ku nga Kuvendi i Shqipërisë janë dorëhequr 182 deputetë dhe kandidatë për deputetë të opozitës;
Ku numrin kushtetues të përcaktuar qartë prej 140 deputetësh të Kuvendit ai nuk e plotëson dot më prej gati 10 muajsh;
Ku janë kapur të gjitha bashkitë e vendit, në një proces antiligjor me votime një-partiake, duke dhunuar edhe parimin kushtetues të autonomisë vendore;
Kuvendiështë lënë qëllimisht për dy vite radhazi pa Gjykatë Kushtetuese dhe ku po bëhet çmos për bllokimin e mëtejshëm të krijimit të saj siç e parashikon Kushtetuta;
Kuvendi dhe qytetarët janë lënë pa Gjykatë të Lartë, si pasojë e së cilës janë mbivendosur mbi 32.000 çështje gjyqësore, që do të kërkonin të paktën 20 vite për t’i trajtuar nga sot;
– pra me këto afate një pensionist mund të mos arrijë ta gëzojë kurrë pensionin që i takon.
KuProkurori i Përgjithshëm i Përkohshëm, term që nuk ekziston në Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë së votuar me konsensus me 140 vota është zgjedhur në mënyrë antikushtetuese, për të korrurato rezultate mahnitëse qëju i dini të gjithë;
Ku dhunohen të drejtat e qytetarëve në mënyrë arbitrare, duke u rrëmbyer pronën, shtëpitë e bizneset në mes të ditës;
Ku kanë kaluar mbi 20 ligje antikushtetuese qëcenojnë hapur interesin publik;
Ku qeveria për të pasuruar një kastë oligarkësh, që i shërben asaj verbërisht, ka krijuar një borxh që qytetarët shqiptarë do të duhet ta shlyejnë në 20 vitet e ardhshme;
Ku fjala e lirë është zëvendësuar nga censura dhe autocensura në shërbim të propagandës;
Ku Shqipëria zhytet poshtë e më poshtë në të gjithë treguesit politikë, ekonomikë, sundimit të ligjit dhe respektimit të të drejtave themelore të njeriut;
Kuvendi po shpopullohet pandalim;
Ku si rezultat i sukseseve imagjinare në Shqipëri nuk ka më asnjë investim serioz as nga ShBA, as nga Gjermania, as nga Franca, as nga Italia, e as nga Britania;
Ndaj është koha për t’i thënëNDAL këtij degradimi të shtetit dhe të atdheut tonë!
Shqipëria e ka pësuar një herë dhe është përbetuar kombëtarisht në Lëvizjen Studentore të viteve ‘90, se kurrë mëDiktatura nuk do të përsëritet, as de Facto dhe as de Jure!
Unë, si President i Republikës, do të qëndroj si kryegarant i mbrojtjes së Kushtetutës së Republikës së Shqipërisë, dhe do t’i kundërvihem me të gjitha forcat e mia, përpjekjeve të tilla shkatërrimtare dhe antikombëtare.

Shqipëria nuk mund të drejtohet me Rezolutë, por vetëm me Kushtetutë!
Shqiptarët të hapin sytë, të marrin fatin e tyre në dorë, në mbrojtje të Kushtetutës dhe që fëmijët e tyre të mos ikin më nga sytë këmbët në atdheun e tyre!
Kushtetuta e Republikës është Vija e Kuqe dhee kuqe flakë, e pakalueshme nga armiqtë e saj dhe të Republikës së gjithë shqiptarëve!
Shqipëria nuk është dhe nuk do të jetë shpresëhumbur!
Presidenti do të jetë në mbrojtje të drejtpërdrejt të Lirive dhe të drejtave themeloretë Popullit Shqiptar!
Presidentido të kërkojë mbështetjen e mbarë popullit shqiptar, qëpërmes Referendumit të mbrojë Republikën.
Le të jetë populli shqiptar dhe vetëm ai, që do të vendosë nëse pranon të rikthehet në Diktaturë apo do të mbrojë Demokracinë që është fituar me shumë trimëri, vuajtje dhe sakrifica njerëzore.
Vendimi i drejtpërdrejtë i popullit dhe i sovranit të përgjithshëm,është mbi të gjithë.
Referendumi është demokracia direkte dhe në veprim!
Presidenti i Republikës, do bëjë gjithçka që kjo e Drejtë të ushtrohet lirisht dhe pa asnjë pengesë.
Kjo është Detyra ime, për të cilën jam betuar solemnisht dhe me gjithë zemër me dorën mbi Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë dhe do ta mbroj, ashtu sikundër dhe jam betuar, deri në fund!
Të mbrojmë sot Kushtetutën dhe përmes saj të ardhmen tonë dhe të fëmijëve tanë!
Shqipëria e Para!

Loading...
Loading...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here